Vragen? 088 – 77 88 333
info@uwbeheerderbrandmeldinstallatie.nl

Beheer BMI uitbesteden

Het controleren van de brandmeldinstallaties kost u als eigenaar veel tijd en energie. Wanneer u de beheertaken van uw brandmeldinstallatie uitbesteedt, bent u verzekerd van professie en kwaliteit. Daarnaast zegt u alle administratieve rompslomp, scholing en het opstellen van rapporten gedag.  

Het gebeurt met regelmaat dat bedrijven het beheer van de brandmeldinstallatie zelf uitvoeren. In de praktijk lopen wij vaak tegen dezelfde problemen aan, namelijk de afname van kwaliteit en kennis en het niet consequent maandelijks controleren van de installatie. De oorzaken hiervan zijn verschillend. Ziekte, vakantie of medewerkers vergeten simpelweg de controle uit te voeren. Vaak wordt er ook onderschat welke verantwoording de werkzaamheden met zich meebrengen met de gevolgen van dien.

 Waarom het beheer van de BMI uitbesteden?

  • Onze gecertificeerde medewerkers van het NIBHV hebben dagelijks te maken hebben met de werkzaamheden, waardoor er veel ervaring en kennis is.
  • Onze vaste medewerkers zijn gekoppeld aan een vaste route. We werken met een effectieve maandplanning, waardoor uw installaties op het juiste moment gecontroleerd worden.

Benieuwd wat het uitbesteden van de beheerstaken u kost? Vul het formulier in en ontvang binnen 24 uur een reactie!

Voorstelen uitbesteden BMI

Wanneer u het beheer van de brandmeldinstallatie uitbesteedt aan Uw Beheerder Brandmeldinstallatie, kunt u rekenen op de volgende voordelen:

  • toezicht: Uw Beheerder Brandmeldinstallatie ziet er op toe dat bedrijven voldoen aan de wettelijke verplichtingen conform NEN2654-1 en NEN2654-2. Wij zien erop toe dat de installatie met de bijbehorende zaken waaronder een logboek, gebruikershandleiding, tekeningen, blokschema’s, rapport van onderhoud, etc. gehandhaafd blijven. Bij afwijkingen wordt dit gerapporteerd.
  • onafhankelijke partner: onze medewerkers zijn conform regelgeving gecertificeerd en komen 12x per jaar langs om de maandelijkse inspectie uit te voeren. Onze adviezen zijn uitsluitend gebaseerd op de meest actuele regelgeving zonder commerciële insteek hebben.
  • een extern digitaal logboek: naast het invullen van het verplichte gedeelte in het logboek, leggen wij ook een extern logboek aan. Hierdoor zijn de werkbonnen altijd op te vragen in geval van calamiteiten. Wij leggen hierin tevens vast wie er binnen uw organisatie uitleg heeft gehad m.b.t. de brandmeldcentrale.

Ik wil het beheer van mijn BMI uitbesteden

Neem contact met ons op! (op wit of grijze achtergronden -> front-end)
reCAPTCHA